Tuesday 19 July 2011

Seni Itu Subjektif



Ok, pagi2 lagi gua dah ngantuk.

Tido lambat. Makan diri. Makan megi.eh

Nak tido tak boleh. Bos ade.

Nak kasi ilang ngantuk. Ronda2 hard drive. Usha sume partition. Kemas sikit-sikit, kibas2.. yang elok disimpan.. Yang dah basi, berulat, tak berpekdah, shift + delete.

Terbukak My documents. 

Eh... Banyak jugak artwork microsoft paint gua ni..

Untuk pengetahuan uols, gua dengan microsoft paint ni memang sekutu kuat..

Ade je bende gua nak lakar.

Talent? mungkin.

Mungkin juga gua dilahirkan memang untuk mengoptimumkan penggunaan microsoft paint itu...

So,. here's some of my "Picasso like" artworks.

Enjoice :)























 

P/s: gua memang kuat exaggerate. Bual lebat sikit-sikit, tak salah ye dak.. ngeh3


 Later ya'll.peace.out   =P