Monday 18 July 2011

Alex Song, Ambiga, dan Akaun fesbuk...

Whuzzaaa!!


Maaf uols, lama sangat gua abaikan belog gua yang dah naik berkarat ni
Bizi doh, sana-sini kenduri kawen. sana-sini berfutsal, sana-sini gadis menanti.eh
ok2, humor gua pun dah kelaut.
So, dengan masa yang terluang ni, daripada gua surf internet acah-acah minat politik negara, lebih afghan gua update belog.



Arsenal vs Malaysia

Woot woooooot

Club paling kacak vs negara paling hempsem

Teruja sungguh gua menunggu match nih
Walaupun tak dapat gua nak senggol bahu dengan Aaron Ramsey
Niat gua untuk menonton siaran LIVE sangat suci



Tapi tapi

"There are no live broadcast due to the organizer’s condition that ticket sales must be over 90 percent to enable a live broadcast."

waffak!

Ini membuat kan gua RAGE!!!!

Dah lu buat match hari Rabu, lu nak Gooners dari seluruh pelusuk Malaysia ni datang? huh, dem yu..
Ok xpe, ade streaming live,. sangat tidak kacak..

anyways,..

The match ended with Arsenal 4 - 0  Malaysia XI

Mungkin players Malaysia masih dalam fasa menyesuaikan diri menentang kelab berprofil tinggi....

Mungkin juga sebab Safee Sali tidak diturunkan, menjadikan jentera serangan kurang baligh...

Atau juga mungkin kerana Alex Song dan Emmanuel Frimpong terlalu Kacak untuk diterima akal pemain Malaysia...

mungkin..

"Mak long apo kabar?, lamo den tak jenguk ni aeh" kata Arsene dengan teruja.


Sabtu aritu plak Malaysia XI vs Liverpool..
Gua dengar pesta gol dekat Bukit Jalil.
Safee Sali diturunkan, sumbat gol 2 bijik,...

ganteng bener donk itu mas Safee ...




Bersih 2.0

Isu lama
Gua malas ulas lebih.Tak reti


dua-dua bangang




Physics of phacebook volume II

Haaa. aritu gua ade mangarut dua tiga das dalam Volume I,

nantikan volume II yang dikatakan melebihi sambutan Twilight Saga, juga dikatan lebih energetik dari Harry Potter. ngeh3...



Ok, thats it for now,

Later.peace.out