Saturday 18 June 2011

Apa cer

Whuzzzaaa evribadey

Setelah dua tiga hari otak dibelenggu kebenakan,
Dan entry yang agak baghal itu hari, sampai Jazz Hafiz nak copyright protect nama die.

Terdetik kat rusuk belah kiri gua nak update blog ala-ala diari maskulin, hah.

So, what have I been up to lately?




 

1. Ultimate Fighter 13




Yeaahh
Just finished whatchin season 13 of the ultimate fighter, and it was friggin rad!
14 welterweight MMA fighters, fighting through to get a 6 figure contract with the UFC.

Juga menceritakan perihal suka-duka antara peserta, bibit-bibit cinta, serta konflik-konflik drama queens yang terlibat. Cambest an an an.


Coach Lesnar vs Coach Dos Santos. Dua fighter paling kentang masakini


Ok, gua tau gua menulis syok sendiri pasal sukan gaduh-gaduh ni, dan itu sangat biadap. gua tau.
tapi takpe. next time gua eksplen penuh-penuh sampai lu mabuk.




2. Bersukan


For those who dont know me, I'm actually a fatfuk, and need to cut weight seriously.
Dan waktu-waktu petang sekarang gua latih diri untuk menerobos diri ke dalam gym secara konsisten.
Sebelum ni pergi gym dua tiga pam, bizi...., dua-tiga pamela, bizi..... camshit. lu tau. Suku pertama semester je jumpe gym. whaffak?
Dan sem lepas juga berat badan gua naik mencanak. sampai gua nampak Jack Black kat cermin. Rokes, boleh nyanyi RnB, tapi fat turd.
Takpe, ini kali gua dertermined gila babi. Tak jadi jugak, lu orang maki hamun caci cerca cerpen la kat gua.




Satu lagi tabiat budak-budak kampung sini, adalah main futsal tak tentu hala.

Penat doh. macam berbini empat.
Tapi ini bagus. Bagi mat roi macam gua.


So, adakah lu rasa program kesukanan ni efektif? lets wait n see bebeh.





3. Practical

Minggu ke 5 berlalu sudah.
Bukan maharaja lawak, mahupun akademi fantaghiro.

Tapi program praktikal a.k.a Latihan Industri.

5 more weeks to go..

tapi makin hari makin biadap kemalasan yang gua hadapi.

bluurghh..




So, itulah sedikit sebanyak aktiviti gua sekarang. Menarik an an an. Macam anjing. 

wokeh. Will be continued. later.out