Tuesday 14 June 2011

Disebalik Nora Elena

Wokeh, Gua tau entry ni agak slowpoke dan sudah naik tepu orang mendengar cacian tentang hal ni,
tapi,tapi..
Theres still this friggin itch that makes me wanna tok kok about this drama series.lol.

And, whafffak is all this talk about aaron aziz suddenly being the perfect guy?
heh, they make me laugh.


"Who's your perfect guy now, huh?
kata rajini seraya membakar rokok tanda beliau cool.




Gua pun terus menerjah kibod untuk mengkaji latar belakang dan rekod jenayah Nora Elena nih.
Dan secara tidak berakhlak, gua telah terjumpa beberapa artikel yang dilabel top secret dari laman web ExxonMobil tentang Nora Elena.



Sini gua simpulmatikan


5 fakta yang tidak diketahui tentang drama Nora Elena

1.Idea asal drama ini nukilan Osman Ali yang bertemakan komedi santai dan seram bangang telah diubah konsepnya kepada romance/satanic akibat desakan pihak atasan dan bagi memenuhi citarasa surirumah-surirumah tegar masakini. Nama drama juga turut diubah dari nama asalnya: 'Kisah Mat Pian'


2.Watak abang kandung Seth Tan yang terpisah sejak lahir, Iblis Tan, telah dimansuhkan kemunculannya, kerana masih tidak menjumpai pelakon yang cukup lakhanat untuk melakonkannya.


3.Bekas pengarah drama ini, Hitler Zami, pernah sekali meminta agar Siti Saleha menjalani penggambaran scene berlari-lari anak di tepi pantai dengan hanya berbikini ala-ala baywatch season 3 mediafire, tetapi tidak disetujui, sekaligus menyebabkan Hitler meletak jawatan tanda kecewa.


4.Crew drama Nora Elena telah dilaporkan terbang ke Russia pada suatu ketika untuk membuat penggambaran, tetapi dibatalkan, setelah ditahan pihak berkuasa di lapangan terbang. Kata personnel tersebut:" Ze mother russia iz not ze plaze for shooting lame azz dramaz, we shoot people, like you!" sambil menuding jari kearah Wan Sharmila, yang secara bingai memakai baju swastika bunga-bunga.


5. Watak Seth tan yang kini dibawa oleh aaron aziz sepatutnya dilakonkan oleh Jazz Hafiz, seorang pelakon baru yang tidak dikenalpasti asal usulnya. Pelakon tersebut menarik diri kerana ingin menumpukan perhatian terhadap perniagaan lintah beliau.




 Jazz Hafiz, dikatakan lebih ranggi daripada Rangga.






 Ok.Sah Freemason cawangan Kampung Bemban ade kaitan dengan drama siri ni.

 Gua saran lu orang elak dari terjebak.Nanti melarat.potong kaki.


Later.peace.out