Monday 6 June 2011

Entry bangang

Td gua pergi gym kat kompleks sukan ipt gua dengan member gua Bart,.
aktiviti rutin mengisi waktu petang balik kerja,.
juga bagi merealisasikan impian gua nak main MMA

angkut punye angkut,. gua tetibe baru perasan gym tu dah dipenuhi warga-warga asing, (foreign students kat tempat gua blajar, negara mereka,. gua kurang periksa)

gua sambung mengangkut

angkut punye angkut,. tetibe gua perasan bau bacin..
stended la gym bau lelaki-lelaki maskulin memerah keringat..
tapi ini hari lain macam die punye bacin,
gua rase nak back hand sekor-sekor foreigner kat situ,. (bapak racist syial)



bukan ape, lu orang kalu pernah mengalami persekitaran bersama foreigner (e.g,. gym, kolej kediaman) 
lu tau la bau dorg macam stokin salai extra spicy,.
So, gua pun dengan merengusnya, terus ajak member gua blah,. amek udara segar..

kami pun lepak2 dulu depan gym duduk kat kerusi,. kebetulan member gua satu lagi, Wan blur, staf kat unit sukan situ,. gua pun kol die ajak sembang kejap,.. 

sembang punye sembang..

brrrrrt,. brrrrt,.  brrrrrt...   henpon gua bergetar. ade sms masuk, .. gua bace

"Jtne?" sms dari member gua satu lg,. man buyet

gua pun balas sms dengan serius:

"Jat jompleks jukan"

gua pun bantai berdekah dua tiga pam.