Friday 10 June 2011

Tekan huruf Z lama-lama

Damn sleepy sial kat pejabat ni..
naik tepu gua ngadap skrin netbook gua

So, oleh kerana kengantukan tahap jimbit,
kerja pun tengah takde, dengan cemerkap gua update blog

Kalau ofis gua nih pejabat kerajaan cam PBT takde hal la
gua nak turun ground level kejap, sweet sweet awek yang datang
nak bayar cukai pintu, berasap sepam dua, naik balik,
tak kan ade orang perasan.

Face it, government workers stended camtu r dari dulu.

Ini lain bai. bangunan rumah kedai,. gua mengesot sikit dua tiga jengkal,
masing-masing dah mula usha lebih, itu belum gua berjalan turun bawah,
keluar pintu nak isap rokok,. kompom-kompom mereka tuduh gua berzina.huh

So, environment yang gloomy dan aircond yang sepoi-sepoi imran ajmain,
sudah pasti membuat urat-urat sedar gua berkecamuk.
Nasib baik nak dekat break, kalu tak , dah break dance gua atas meja nih.

Ok, gua nak sambung tonton sinetron,.

later.peace.out